SINGGAH DULU.....

Followers

cinta bertasbih

About Me

My photo
Nama diberi ialah Nor Madihah Binti Ali. Negeri kelahiran ialah Terengganu Darul Iman.Pendidikan awal ialah di SKS Geliga, kemudian SMK Geliga, Sek. Men. Sains Kuala Terengganu, Kolej Matrikulasi Kedah dan hingga kini, di Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI). Program yang diambil ialah Pendidikan Sains (KIMIA) di bawah Fakulti Sains dan Teknologi.

Thursday, October 15, 2009

picasa 3





Picasa merupakan satu lagi benda yang baru saya pelajari semasa sesi pembelajaran TKU3023. Saya mengaku bahawa saya pernah mendengar software picasa tetapi saya tidak mengetahui apa kegunaanya dan bagaimana untuk menggunakannnya. tetepi, semasa sesi pembelajaran dalam kelas TKU3023, semua persoalan tersebut telah terjawab. saya telah diajar bagaimana untuk menggunakan software ini. bagi saya, picasa adalah sesuatu yang menarik dan sangat berguna terutamanya semasa mengedit gambar. kami semua telah diajar untuk mengedit gambar serta menjadikan gambar dalam bentuk kolaj.

0 comments:

Post a Comment

H1N1

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©